3/27/2014

No30: Vienna_analogue


vintage moments_




kada bi me neko pitao >da li postoji magija?<
bez razmisljanja bih odgovorila
>da!<
i danas, kao i u onda kada sam pravila kolace i torte od peska,
verujem u magiju.
magiju trenutka.
magiju koja nastaje iz filma analognog fotoaparata.
magiju proslog vremena.
jer te slike, predstavljaju bas to - momente koje imas priliku da vidis samo na kratko kroz vizir fotoaparata.



 
katarina i ja imamo taj cudan hobi prikupljanja magicnih trenutaka.
delimo istu strast prema starim stvarima.
ja obozavam retro odecu, ona voli ploce.
i bas tu na sred pijace, guzve i gungule,
pored Romkinje koja se dere >ALLES EIN EURO<
ona je ugledala gomilu kartonskih kutija prepunih starih ploca.
tu je svet za nju stao.
njeni prstu su lagano prelazili izmedju zbijenih redova,
a u glavi su joj se premotavale poznate melodije.
rodio se magican trenutak,
a ja sam pritisnula okidac na fotoaparatu.
 Location: The Flea Market at Nashmarkt


 Location: schloss Schonbrunn

 Location: Mariahilfer strasse
 Location: 25 hours hotel


No comments:

Post a Comment

shout out!